Phuket

21 januari 2018 - Phuket, Thailand

Lieve volgers,... we hebben 2 rustige reisdagen  gehad, gisteren zijn we met de bus van Chiang RAI naar Chiang Mai gegaan, en vandaag zijn we naar Phuket gevlogen .

De twee rust dagen kwamen voor mij  precies op t goede moment, want ik was alles behalve fit,... dr/zr Annie en ik zelf hebben de diagnose gesteld,.....Bronchitis.

Mijn fijne huisarts had een antibiotica kuur preventief meegegeven, dus daar ben ik mee gestart ,  met heel goed resultaat! Ik hoest( zeg maar gerust” blaf” en piep veel minder , en sta onder goed en lief toezicht van zr Annie, dus er kan mij niets gebeuren.!😍

Vanavond zijn we even een naburig dorpje in geweest, wat gegeten en wat foldertjes gehaald van tripjes die we misschien nog willen of kunnen doen....

Het weer in Phuket blijft wisselvallig de komende dagen, maar wel warm.... we zien t wel.ze zeggen dat t meestal 1 tot 2 uur regent en dat t daarna weer droog blijft. We  hebben en houden goede zin!

1. Mar en Ton:
    Mooie foto’s beterschap
    Gr Mar en Ton
  2. Petra:
    21 januari 2018
    Thanx, 😄 het gaat al stukken beter!
  3. Eline Jonker:
    Veel plezier in Phuket.
    Genieten samen.
    En ik hoop dat de kuur en de goede zorgen van Annie, jou Petra er weer bovenop helpen.
  4. Dita:
    Wouw mooie foto’s
  5. Josephine:
    21 januari 2018
    Oh vervelend! Nu hopelijk uitrusten en veel vitamine D zal ook wel goed doen!
  6. Erhan Esen:
    Heel veel plezier.
    Ik ben weer op 19 februari in Thailand.
    Ik heb erg zin in .
  7. Jolinde:
    22 januari 2018
    Ach beterschap! Hele fijne dagen nog!
    Jullie beleven prachtige dingen!
  8. Corrie Enters:
    22 januari 2018
    Wat jammer dat dit je de laatste dagen nog moet overkomen (gelukkig niet in de jungle).
    Snelle beterschap gewenst zodat jullie nog kunnen genieten (wat een geluk dat je de dokter bjj de hand hebt).
  9. Petra:
    22 januari 2018
    Gaat stukken beter hoor,.... gelukkig optijd met de kuur begonnen,....en goed geluisterd😜want eerst wilde ik t (nog) niet,....
  10. Hilly en Herman:
    22 januari 2018
    Leuk om jullie belevenissen te lezen en te zien.
  11. Hilma:
    23 januari 2018
    Beterschap! Veel plezier verder.
  12. Jennifer:
    23 januari 2018
    Fijn zo n goede verzorgster 🤗
  13. Jan en Mathilde van der Sluis:
    23 januari 2018
    Je kan het niet beter treffen met Annie. Fijne dagen nog en beterschap.