Relaxen,,,,😄👍🏼

23 januari 2018 - Phuket, Thailand

Gisteren hebben we Kata /Kata Beach verkent, toeristisch ,maar wel heel gezellig. ‘S morgens lekker een strandwandeling gemaakt en ‘s middags een poosje aan t strand gelegen. En ....”  mensen  kijken”, wat een vermaak!😂

tot grote ontzetting van Annie heb ik 's avonds Krokodillen vlees gegeten,  dat smaakte prima. Anders dan ik verwacht had, ik had een wat vissige smaak gedacht, maar t was meer iets van kip.  Lekker was t in iedergeval wel!

Vandaag zijn we heerlijk met een  longtailboot naar coral island en bon island geweest,   We hadden de boot lekker luxe voor ons samen en konden zelf aangeven hoelang we ergens wilden blijven.....bon island is bij ons wel favoriet, dat geeft je echt een bounty reclame gevoel!

We hebben daar s middags heerlijk gegeten , met t mooiste uitzicht wat je bedenken kan😍

T was een super heerlijk relax dagje,....morgen hebben we t plan om naar Phuket te gaan,.....en donderdag gaan we naar phi phi island, niet met een longtail,maar met een speedboot😄

T is hier erg warm,met een hoge luchtvochtigheidsgraad, t is nu 26 gr (21.40 uur), maar t voelt wel als boven de 30,....

1. Jannette:
    23 januari 2018
    Klinkt heel mooi allemaal!! Lekker genieten verder😊
  2. Natascha:
    Mooi!!!
  3. Ida en jan:
    Leuke en mooie foto’s.
  4. Monique scheer:
    23 januari 2018
    Heerlijk om weer even te lezen!
    Mooie toto’s
  5. Ees:
    24 januari 2018
    Ff bakkie doen?
  6. Corrie Enters:
    24 januari 2018
    Wat ziet dát er relaxed uit. Geniet verder nog de resterende tijd.
  7. Geert:
    25 januari 2018
    Ziet er prachtig uit en ook lekkere hapjes.
  8. J boertien:
    25 januari 2018
    het is heel leuk om jullie te volgen ! geniet er nog maar fijn van !