River kwai en Erawan

11 januari 2018 - Bangkok, Thailand

T was vandaag vroeg dag voor ons, 6.15 opgestaan,....( veel te vroeg volgens Annie) ,douchen, ontbijten en om 7.30 stond onze chauffeur al klaar.😊Ik Blijf dat wel heel luxe vinden,...

Hij heeft ons naar The Bridge on the River Kwai gebracht, als je je realiseerd wat voor ellende daar heeft plaatsgevonden is het zeker indrukwekkend,...De omgeving is zo mooi en de oevers zijn zo mooi begroeid, dat je je er geen beeld van kunt maken hoe groot de ellende daar geweest moet zijn.

Vandaar zijn we naar t nationaal park Erawan gegaan,... een mooi natuurgebied met 7 watervallen,...dus een hele klim naar boven! De meeste mensen gaan tot level 3 of 4, tot daar is het pad goed te doen, er zitten een paar pittige trappen in, maar dan wordt t klauteren! Maar deze oude plegen gingen als hindes naar boven😜😂,....

Tot voorbij level 6, daarna werd het echt linke soep😱En hebben we voor onze veiligheid en het voortzetten van de vakantie gekozen! Dus helaas, we hebben de top niet bereikt.

T was weer een fantastisch mooie dag, t is jammer dat jullie nog op foto's moeten wachten, misschien zaterdag vanuit chang mai,...misschien is daar wat betere/sterkere wifi, uploaden lukt hier echt niet.

Morgen hebben we overdag vrij te besteden, we gaan zo nog even bekijken wat we gaan doen, s'avonds gaan we met de nacht trein van 20.30 richting Chang Mai....best spannend hoe dat weer zal zijn en of we überhaupt kunnen slapen ( Annie vast wel, lukt haar overal en altijd, zeg ik wat jaloers) Maar om 6 uur moeten we uit de ramen kijken en zien hoe de zon opkomt in de jungle!!

Morgen is er geen reisverslag,....dus tot zaterdag!

1. Eline Jonker:
    Lieve zusters,
    Wat een mooie verhalen! Genieten om dit te lezen en wat moet het voor jullie dan wel niet zijn om het te beleven.
    Doe voorzichtig...
    Groetjes, Eline
  2. Geesje Zieleman:
    Hallo Hindes...
    Lekker genieten met jullie...
    Goed dat jullie niet over je grenzen gaan.
    Morgen een dagje uitrusten ??
    Nou lekker genieten.....
  3. Natascha:
    11 januari 2018
    Wacht met spanning op de foto's! Goede (treinreis) gewenst!
  4. Dita:
    11 januari 2018
    Ik geniet van jullie verslagen! Fijne treinreis en Annie slaap lekker hoor ;-) Petra misschien mooie reisverslagen schrijven in de nacht? Genieten dames! Groetjes Dita
  5. Annette:
    11 januari 2018
    Veel plezier in de jungle. Ik geniet ook elke dag van jullie verhalen. Nu al veel geweldige dingen gezien en meegemaakt jullie!!!
    groetjes Annette
  6. Marleen:
    12 januari 2018
    Há, geweldige verhalen!!
    Wij blijven jullie zeker volgen. Maak er samen een mooie tijd van. X
  7. Paula:
    12 januari 2018
    Haha, goed dat jullie voor het voortzetten van jullie vakantie hebben gekozen. ;) We horen binnenkort graag meer. :)
  8. Dini pol:
    13 januari 2018
    Veel plezier dames! Leuk om te lezen! Dini Pol
  9. Hilma:
    13 januari 2018
    Leuke verhalen en super mooie foto's. Geniet maar lekker.
  10. Jennifer:
    18 januari 2018
    Dat water zoooo blauw. Wauwww