Laatste dag Bangkok

12 januari 2018 - Bangkok, Thailand

We waren van plan om eind door Bangkok te gaan sjouwen, toch maar een tuktuk aangehouden, the driver prees ons een boottocht aan door de klongs,...ws ook wel wat eigen belang ( provisie) , maar t was een prima tip! We moesten nog flink pingelen , uiteindelijk konden we voor de helft van de prijs mee.... en daaraan heeft hij ws nog dikke winst gemaakt😄

Het was niets te veel gezegd want het was ongekend mooi en bijzonder om te zien.

We zagen zelfs nog een krokodil aan de kant liggen te zonnen,......

Zo hebben we Bangkok ook vanaf de rivier en de waterkant gezien,...verwonderlijk hoeveel soorten bootwonigen, in allerlei staat, mooi tot diepe armoede ,daar in de klongs liggen. Ook verbazend dat zo’n ,in onze ogen krot, wel een satelliet ontvanger heeft😂

Voor het eerst geproefd hoe een verse kokosnoot smaakt,... nou, lekker dus!,

Daarna toch nog met de tuktuk naar Chinatown gegaan en daar heerlijk gedwaald door de minuscule straatjes met ongelooflijk veel koopwaar ( troep ook), alles glimt en blinkt je tegemoet, ......en druk!!  Na 2 uurtjes wordt je kierewiet en wil je heel snel weg,......

Op naar t hotel om onze bagage te halen, want we vertrekken vanavond naar t noorden van Thailand, naar Chang Mai, met de nachttrein van 19.35...we zijn reuze benieuwd hoe we dat ervaren.