Afsluitend reisverhaal

26 januari 2018 - Phuket, Thailand

Lieve volgers, het zit er nu toch echt bijna voor ons op! Het was een fantastische vakantie, een super ervaring ,waar we nog lang van na zullen genieten en we zullen het er samen nog vaak over hebben! Wat een belevenis!

Gisteren zijn we met een hele grote speedboot, konden 40 man op, naar phi phi eiland geweest,iedereen roemt erover, maar wat een massa toerisme! We hebben echt wel mooie dingen gezien, maar t was zo druk! Ook op monkey beach was t heel druk, de apen zijn zo aan alle toeristen gewend dat hun natuurlijke gedrag verdwenen is, eigenlijk heel jammer,......Viking cave kon je uit de verte bekijken,....

Wij zijn deze vakantie ook erg gewend en verwend door veel met ons twee of in een kleine groep te doen......en gisteren kwamen we echt tot de conclusie dat dat massale en een grote groep toch echt niet “ons ding” is.

Daarom hebben we vandaag nog een longtail gehuurd,....we stonden net te boeken toen er twee aardige Deense dames (Liese en Mette) bij ons kwamen staan en die wilden naar t zelfde eilandje als wij (bon island, waren we een paar dagen geleden ook😍).....dus hebben we de huurprijs gedeeld en zijn samen verder opgetrokken, heel gezellig! Erge leuke en aardige vrouwen,67 en 79, maar de 79 jarige was super vlot!

Zo hebben we onze laatste vakantie dag heel fijn afgesloten, straks nog wat lekkers eten en onze laatste bhats opmaken,.....

Morgen worden we om 15.15 (9.15 nederlands tijd) opgehaald voor de transfer naar t vliegveld, waar we om 18.25 uur ( 12.25 Nederland.tijd)naar Hong Kong vliegen.

22.45 in Hong Kong, ( is 17.45 ned tijd), vertrek vanuit Hong Kong,28-1-2018,..0.45 uur (17.45 ned tijd)  .... onze aankomst op Schiphol is 6.15 Nederlandse tijd..

Wij hebben t leuk gevonden om t blog te schrijven, het is tevens een mooie geheugen steun voor ons! We vonden t ook erg leuk jullie reacties te lezen!

Wij voelen ons twee bevoorrecht dat we in de gelegenheid zijn geweest deze reis, samen, te kunnen maken. In september 2014 hebben we dit plan samen afgesproken en nu was t realiteit!!

1. Jan en Mathilde van der Sluis:
    26 januari 2018
    Fijn om te lezen hoeveel plezier jullie aan je reis beleeft. Vandaag Angor Wat gedaan. Tot ziens in de Kalmoes. Lieve groeten.
  2. Cobie:
    26 januari 2018
    Wordt afkicken straks dames...
  3. Mar en Ton:
    26 januari 2018
    Wij wensen jullie een goede reis terug
    Gr mar en Ton
  4. Ida en jan:
    26 januari 2018
    Fijn dat jullie zo genoten hebben. Het was ook wel een hele mooie reis. Dat Phuket misschien wat tegenvalt als je steeds met een kleine groep geweest bent is te begrijpen maar het hoort er ook bij. Bedankt voor de leuke verhalen.Goede terug reis.
  5. Petra:
    26 januari 2018
    Je sleurt ons er toch wel doorheen???collega?? Mag ik hopen!😝😜😘
  6. Eline Jonker:
    26 januari 2018
    Nou, dat is snel gegaan....
    Het was fijn om jullie verhalen te lezen en de foto's te bekijken.
    Hele goede terugreis en tot gauw!
    Eline -x-
  7. Cobie:
    26 januari 2018
    Als jullie terug zijn ,kunnen wij het wat rustiger aan doen.....
  8. Aly:
    26 januari 2018
    Bedankt voor het delen van jullie super ervaringen.
    Een hele goede thuisreis gewenst
  9. Wob en Coby Beks:
    26 januari 2018
    Goede thuisreis! We hebben jullie verslag met plezier gevolgd!
    Wob en Coby
  10. Dita:
    26 januari 2018
    Een hele voorspoedige reis terug en ik heb jullie me heel veel plezier gevolgd. groetjes Dita
  11. Corrie Enters:
    26 januari 2018
    Zal jullie verhalen missen, was grandioos die te volgen. Een goede en veilige terugvlucht voor jullie beiden.
  12. Thea:
    Goede terugreis gewenst
    Fijn dat julllie zo genoten hebben
  13. Natascha:
    26 januari 2018
    Leuk om jullie verhalen te lezen. Het is toch weer snel gegaan. Tot nu toe alles onder controle in het zonnige huis hoor!!
    Lekker slapen straks en een voorspoedige terugreis. Pas goed op jezelf en elkaar. Tot gauw! 😘
  14. Geertje Meijer:
    26 januari 2018
    Jullie reis via je verhalen en foto's meebeleefd, boeiend! Bedankt en een goede reis terug.
    Oost west, thuis best! Spreek je gauw! Liefs van ons beiden.
  15. Wendy Kanis:
    26 januari 2018
    Geweldig om jullie verhalen mee te kunnen lezen en wat een belevenis! Het was super leuk om jullie reisverslagen mee te lezen en de foto’s waren top!!

Hele goede terugreis toegewenst en succes!
  16. Geesje Zieleman:
    27 januari 2018
    Erg genoten van het volgen van jullie.
    Zo te zien en te horen hebben jullie veel gezien en veel gedaan.
    Ik wens jullie een goede terugreis en hopen elkaar gauw weer te zien want het word nu wel tijd dat Annie weer komt.
    Ik zie er naar uit !!!!!
  17. M Van Steijn:
    27 januari 2018
    Geweldig dat jullie beiden zo genoten hebben en ik zou zeggen,wat wordt jullie nieuwe spaarplan???
    Goede reis en tot gauw
  18. Jannette:
    27 januari 2018
    Erg leuk om jullie zo te volgen. Hele goede terug reis samen😘
  19. Amarens:
    27 januari 2018
    Erg leuk om jullie avonturen te kunnen volgen, wat een belevenis! Een goede reis terug gewenst.
  20. J boertien:
    28 januari 2018
    WELKOM THUIS en dan maar nagenieten !! tot gauw ziens !!!