We zijn er!

4 januari 2018 - Phnom Penh, Cambodja

3 januari was het dan eindelijk zover, De reis die we een paar maanden geleden hebben gepland en samengesteld gaat beginnen!

Het was nog even schrikken, storm raast over Nederland en Schiphol, er worden vluchten gecanceld, maar gelukkig onze vlucht gaat door.

3 januari om 12.45 uur vertrekken we met Cathay Pacific naar Hong Kong, daar stappen we over op Cathay Dragon naar Phnom Pehn.

Al met al een lange zit , die 18 uur duurde. Maar dan heb je ook wat , genoeg vertier als je wilt aan boord. Ook wordt aan “De inwendige mens “ goed gedacht,...

De warmte in Phom Phen valt als een deken over je heen, 32 gr, echt wennen! De Stad is enorm chaotisch, alles rijdt door en langs elkaar, ontzettend veel scooters, vaak met 4 personen erop, tegen t verkeer in etc etc. Een grote warboel,...

Vanmiddag even de buurt van t hotel verkend, leuke markt ontdekt, de vermoeidheid verjaagd met een heerlijke gezichtsmassage en een gezichtsmasker, genieten.Vanavond hebben we ons aan streetfood gewaagd, t was heerlijk, $1,50 pp ,daarvoor eet je je buik lekker rond. Nu maar hopen dat we er vannacht geen last van krijgen!

We gaan vanavond verder wat luieren, we hebben een nachtje slaap overgeslagen en morgen opnieuw op avontuur!

1. Carola:
    4 januari 2018
    Wat heerlijk dat jullie zonder vertraging konden vertrekken! Gewaagd om de eerste avond al aan de straat te gaan eten ;-) Zeer benieuwd naar jullie verdere avonturen kijk nu al uit naar het volgende verslag.
    Leuke foto's vooral de laatste is geweldig

Groetjes Carola
  2. Cobie:
    Hoi dames reizigers....
    Fijn dat jullie een goede reis hadden,en op de plaats van bestemming zijn.
    Geniet ervan.
    Wij bewaken het fort tijdens jullie afwezigheid.
  3. Paula:
    4 januari 2018
    Leuk hoor. Veel pleziertjes in het mooie Azië. Geniet ervan dames. :)
  4. Petra:
    Paula, Bangkok AirPort vonden wij spannend!! Hadden eerst niet door dat onze bagage rechtstreeks naar t andere vliegtuig ging,...zagen ons alweer met 1 setje kleding verder de vakantie vervolgen,......dan die ondergrondse metro naar de andere Gates,.....maar t is allemaal gelukt, we zijn net echte globetrotters,....😄👍🏼
  5. Thea:
    Jullie 1e verhaal, wat leuk
    Benieuwd naar jullie verdere avonturen
    Veel plezier daar
  6. Natascha:
    4 januari 2018
    Gelukkig!! Heerlijke temperatuur. Ben benieuwd naar het vervolg...
    Groetjes Natascha
  7. Annemarie Dam:
    4 januari 2018
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen,leuk om jullie zo te volgen.Jullie durven wel,meteen de eerste avond streedfood, haha heb ik nog nooit gedaan. Geniet ervan en ik blijf jullie volgen,veel liefs Annemarie
  8. Dita:
    Dit klinkt als een stoere meisjesdroom! Geweldig! Een hele andere wereld! Pas goed op jullie zelf! x
  9. Jan en Ida de graaf:
    5 januari 2018
    Petra gefeliciteerd. Veel plezier op de verdere reis.
  10. Wijnand en joke:
    Petra weet ook niet hoe laat het is maar willen je van harte feliciteren met je verjaardag heel bijzonder om daar je verjaardag te vieren geniet van deze dag en samen met Annie aan de borrel. Al leuke foto,s gezien hoor. Dikke kus wijnand en joke
  11. Nienke Gombert:
    Van harte gefeliciteerd buur, nog vele jaren. Veel plezier 🎉🥂🎂🍰🍷🥃🍹🎉
  12. Eline Jonker:
    Petra, gefeliciteerd met je verjaardag 😚
  13. Lids phillipsomn:
    Hoi Petra,
    Hartelijk gefeliciteerd en een fijne dag gewenst!!
    Geniiet van de dag en maak mooie foto,s
    Groetjes voor beiden. Lida
  14. Gerrit:
    Petra,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag